Waar kan ik agenda vulling voor 2014 kopen?

Liefst zo goedkoop mogelijk.. Ik kan alleen nog maar vullingen voor 2015 vinden of ik moet diep in de buidel tasten.

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor welke agenda?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat die nu niet meer te koop zijn want het is over iets meer dan 2 maanden al 2015.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hooguit een rommelmarkt. Winkels hebben ze al lang weg gegooit, terug gestuurt of weggegeven

Antwoorden (1)

Hier http://www.bol.com/nl/p/succes-agenda-vulling-standard-2014-1-dag-per-pagina/9200000019513579/ vind je nog de vulling van de Succes agenda Standard 2014 / 1 dag per pagina.

De prijs is € 22,95 en je kan deze morgen al in huis hebben.

Toegevoegd na 8 minuten:
Volgens http://www.bol.com/nl/p/succes-agenda-vulling-standard-2014-1-dag-per-pagina/9200000019513579/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new ook verkrijgbaar bij WebXperience B.V. voor € 22,30.
Antoni
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Da's bepaald niet goedkoop... Een vaste agenda zal twintig euro minder kosten, als die nog ergens verkrijgbaar is.
Antoni
9 jaar geleden
Nee, dat is niet goedkoop, maar de vraagstelster vraagt specifiek om de vulling.