Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Factuur Hostinger per ongeluk aangemaakt wat moet ik doen?

Ik heb perongeluk op de host website hostinger.nl een factuur van 1000 euro geopend dit was helemaal de bedoeling niet en dat geld heb ik natuurlijk ook niet. Ik heb een mail gestuurd naar Hostnger maar heb nog niks terug. Ik weet dat het een tijdje duurt maar ik ben ontzettend ongerust. Kan iemand mij geruststellen. Ook staat er uiterste betaal datum: 13 dagen wat zal er na die 13 dagen gebeuren?

Bedankt

Luuk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Plaats even een berichtje op het klantondersteuning forum en leg de situatie uit.
Soms dezelfde dag al antwoord.

http://www.hostinger.nl/forum/klantenondersteuning
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hostinger doet niet aan betalingsverplichtingen. Alle diensten die je daar afneemt zijn prepaid. Als je er een factuur aanmaakt (of zij een factuur voor jou aanmaken) vraag je gewoon om een annulering per ticket waarna zij de factuur (en de bijbehorende diensten uiteraard) binnen 24-48 uur zullen annuleren. Als het geen verlenging van een bestaande dienst is maar een nieuwe bestelling zullen zij eveneens niet zomaar geld per incasso van u kunnen afnemen, tenzij anders overeengekomen in de algemene voorwaarden uiteraard. Maak je dus maar geen zorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding