Zijn er in Nederland veilingen en/of garagebox veilingen?

veilingen zoals je kunt zien in de Discovery programma's: Auction Hunters en Auction Kings.

alvast bedankt

Martine

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

inboedelveilingen zijn vrij bekend in Nederland. Voorafgaand heb je kijkdagen, of je kijkt in de catalogus.

Daarnaast worden er soms huizen bij opbod geveild, soms kun je wel kijken vantevoren, soms niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Het gaat om veilingen van de garageboxen dat is wel iets anders.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
veilingen en/of garageboxveilingen.
ronron1212
8 jaar geleden
Kijk je wel eens tv dan kun je zien dat in Amerika er garage boxen dus de inhoud daarvan wordt geveild. Dat zijn boxen die je kunt huren om spullen in op te slaan. Die heb je in Nederland ook.