Kan je bij de fortis gratis je contante geld storten?

Zonee, wat zijn de kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als ik het wel heb,zijn Fortis en Amro toch één?
Bij de Amro kan ik in ieder geval wel geld storten,maar in de automaat. Dat is geheel gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Storten van muntgeld is sowieso gratis (zie link en dan pagina 6; bijzondere tarieven). Bankbiljetten kunnen via een stortingsautomaat of aan een balie storten. Op de site van fortis (fortisbank.nl) kan je kijken welke filialen een balie hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Munten kun je niet overal storten, maar bij de meeste filialen staat een stortingsautomaat voor biljetten. Overigens zijn de meeste kantoren van Fortis opgenomen in de bankgebouwen van ABN AMRO, omdat ze op korte termijn samen gaan. Dit betekent dat je als fortis klant opeens veel meer mogelijkheden hebt, je kan dus ook met je fortis-pas bij een abn amro automaat storten.