Direkt opnemen!

Verdiep je in de aandelenmarkt, en kies een sterk bedrijf! Investeer je geld daar in, en heb geduld!
De recessie is op zijn retour!
Prijzen zijn nu laag, maar als straks de economie weer op volle vaart is, stijgen je aandelen!

Of als je goed in "de slappe was zit" dan investeer nu in vastgoed! Er zijn veel woningen te koop(die al lang te koop staan, en waar mensen ivm dubbele hypotheek vanaf moeten) Die woningen gaan onder de prijs weg!
Maar ook de vastgoed markt gaat weer stijgen!

Er zijn ook kleine bedrijven die vaak opzoek zijn naar investeerders, als je je daar in verdiept en je hebt een goed bedrijfje gevonden kun je makkelijk 10 tot 15 % winst pakken op je investering. (jaarbasis)

Let op!!! geld lenen kost geld!!

Maar met geld maak je geld!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets is zo onzeker als in deze tijden 'op de beurs gaan.' En als je er al zit, dan blijft het een grote gok als je je aandelen omzet in hopenlijk 'meer rendabele' Er wordt niet voor niets vermeld dat in het verleden behaalde resultaten geen toekomstperspectief biedt. Ook ben ik van mening dat wij hier op GV geen koffiedikkijkers zijn v.w.b. de ontwikkelingen op de beurs. Wil je wel aanraden om naar "voorkennis"van BNR radio te luisteren. Hierin worden de beursontwikkelingen op de voet gevolgd en adviezen gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het geld hebt, investeer het dan in vastgoed!
En dan evt. verhuren, denk aan studenten of bedrijfsruimte.