Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat verdien je per maand bij de Albert Heijn als 20 jarige voor 25 uur in de week?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
804
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legt er aan waar je werkt achter kassa ofzo dan kan ik het zo na vragen mijn pa heeft zijn eigen AH
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt dat niet ook af van je functie? Ik neem aan dat je dit in de CAO terug kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is kassa ja ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als 20 jarige kan je zelf wel redelijk een bod doen bij de AH. Dus zelf bepalen wat je wilt gaan verdienen en dan aan hun de keuze of ze ermee akkoord gaan. Dit hangt een beetje van je ervaring ed af.

Je zou erbij kunnen vermelden dat je een opleiding doet, dat je een huis hebt om te financiering, dat je hoge maandlasten hebt enz enz dat je niet als een jong pikkie word behandeld. Vaak willen ze dan nog wel afwijken van het Min. loon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen antwoord op, gewoon perfect.

Andere antwoorden (1)

Loon voor 20 jarige is iets van 6 euro per uur? Dat keer 25, maar daar komt ook vakantietoeslag en adv toeslag bij plus 1 keer per 3 of 4 maanden (weet ik niet precies meer) 75 euro personeelskorting (dit krijg je als je voor boodschappen bij de AH je medewerkersvoordeelpas geeft, die geeft je dan 10% 'terug')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding