de fte is 12/36 = 0,33
ronron1212
10 jaar geleden
fisbel
10 jaar geleden
@ilona1973:
In de bruto netto berekening wordt de uitval aan arbeid meegenomen die te verwachten is. Bijvoorbeeld omdat de medewerker allerlei rechten heeft die in de CAO zijn opgenomen. Het gaat daarbij om bijvoorbeeld verlofdagen, opleidingsdagen enzovoort. In de praktijk zijn er aanzienlijke verschillen tussen de diverse sectoren wat betreft de bruto netto berekening. Dit omdat er verschillen zijn tussen de diverse CAO’s (denk aan arbeidsduur, ATV dagen). In het algemeen kan gesteld worden dat het aantal uren netto zo'n 70% bedraagt van het bruto aantal uren. Maar dat kan per bedrijf verschillen. Informeert u bij uw werkgever.
ronron1212
10 jaar geleden
Dat klopt helemaal maar dat heeft voor de vraag steller verder niets met de fte berekening te maken.