Hoe veel procent duurder zijn de dagelijkse boodschappen de afgelopen 5 jaar geworden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Definieer dagelijkse boodschappen, ik koop bijvoorbeeld nooit frisdrank, maar iemand anders misschien wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel meer de dagelijkse boodschappen, voor het geval dat dat een definitie is. Ik koop ook nooit frisdrank of toetjes, een drinker koopt een wijntje of een krat bier, een snoeper zoetigheid, een vegetarier geen vlees, er moet toch een gemiddelde zijn?
SimonV
9 jaar geleden
Ik gok slechts 1%...
Ruim veertig belangrijke dagelijkse boodschappen stegen in 10 jaar tijd met een niet noemenswaardige 2% (2001-2011). http://www.foodlog.nl/artikel/prijsstijging-eetboodschappen-slechts-2-in-10-jaar/

Antwoorden (1)

Volgens het CBS is dat 7,8 %. 2010 = 100%.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
heb je de link waar ik kan zien dat het 7,8% is?