Ik wil graag mijn reachtruck certificaat halen en VCA, kan ik een deel ergens vergoed krijgen?

Hallo, ik doe de opleiding logistiek teamleider dat houd in 4 dagen werken 1 dag leren. Dat doe ik via een uitzendbureau aldiver, speciaal voor leerlingen. Nu heb ik mijn hefftruck certificaat gehaald, die is vergoed via aldive. Nu wil ik graag mijn reachtruck en VCA halen, reachtruck voor nu op mijn werk en VCA kan handig zijn voor later. Nu wilt niemand die vergoeden... Is er een mogelijkheid dat ik een deel vergoed kan krijgen? Wie o wie helpt mij uit de brand... Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee gewoon zelf betalen is investeren in je eigen toekomst.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je geen (vaste) betrekking hebt, zit er niets anders op dit zelf te betalen.
Is idd investering in je toekomst.
Echter als je dit voor je werk nodig hebt, kun je dat volgend jaar aftrekken van de belasting.
Studiekosten: er is wel een drempel.
Suc6