Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de iphone applicatie voor Goeievraag afgesloten?

Het valt me op dat tov 2 uur geleden de site weer leesbaar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
66

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Was dat maar waar. Kijk eens onder categorie 'overig'.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er valt nog genoeg op te ruimen. Zeker op een dag als vandaag met allemaal verveelde pubers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

GV heeft nu duidelijk in de voorwaarden omschreven dat de kosten per minuut € 1,19 bedragen. Waarschijnlijk zijn veel Ipod gebruikers wakker geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, veel dachten echt dat het HELEMAAL gratis was. Wat zullen die schrikken als de rekening komt. Dan kon het wel eens snel afgelopen zijn met de onzinvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, goeie!
De Iphone applicatie is niet afgesloten, maar er wordt hard gewerkt om van de site weer een kennissite te maken.

Als eerste worden de normale categorieën aangepakt en meldingen verwerkt. Iphone gebruikers die zich niet aan de richtlijnen houden worden heel snel geblokkeerd.

Er wordt dus op verschillende manieren aan gewerkt.

Let er wel op dat discussies over Goede vraag zelf, niet hier gevoerd mogen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Als ik een vraag lees, wie weet wat te doen op zondag, want ik verveel me...lijkt me nog niet voldoende leesbaar...

Maar tussen de regels door zijn er wel weer wat meer 'normale vragen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding