Is de iphone applicatie voor Goeievraag afgesloten?

Het valt me op dat tov 2 uur geleden de site weer leesbaar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Was dat maar waar. Kijk eens onder categorie 'overig'.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er valt nog genoeg op te ruimen. Zeker op een dag als vandaag met allemaal verveelde pubers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

GV heeft nu duidelijk in de voorwaarden omschreven dat de kosten per minuut € 1,19 bedragen. Waarschijnlijk zijn veel Ipod gebruikers wakker geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, veel dachten echt dat het HELEMAAL gratis was. Wat zullen die schrikken als de rekening komt. Dan kon het wel eens snel afgelopen zijn met de onzinvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, goeie!
De Iphone applicatie is niet afgesloten, maar er wordt hard gewerkt om van de site weer een kennissite te maken.

Als eerste worden de normale categorieën aangepakt en meldingen verwerkt. Iphone gebruikers die zich niet aan de richtlijnen houden worden heel snel geblokkeerd.

Er wordt dus op verschillende manieren aan gewerkt.

Let er wel op dat discussies over Goede vraag zelf, niet hier gevoerd mogen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Als ik een vraag lees, wie weet wat te doen op zondag, want ik verveel me...lijkt me nog niet voldoende leesbaar...

Maar tussen de regels door zijn er wel weer wat meer 'normale vragen'.