Hoe neem ik contact op met de moderators van Goeievraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zij mijn vraag hebben gesloten en ik een back-up wil van de antwoorden op die vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best benieuwd of dat lukt.
laat je het antwoord even weten svp?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gesloten vraag kun je altijd gewoon nog nalezen hoor, met alle antwoorden. Tenzij de vraag verwijderd is, dan zou je via Google kunnen zoeken. (En dan adviseer ik je ook om bij 'help' hier op de site de FAQ en de richtlijnen door te lezen, dan weet je al veel meer.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is verwijderd. En bij Google staat niks bij die pagina dat ik hem in een cache kan bekijken.

Antwoorden (1)

Door bovenaan deze pagina op de 'help' te klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar zie je alle Moderatoren op een rij.

Je kunt ook via 'contact' een vraag stellen aan de beheerders van deze site.