Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat heeft UITLOGGEN voor zin op GV ? Als ik nl. mijn browser afsluit ( en niet heb uitgelogd) moet je wel telkens opnieuw inloggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
109

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld omdat ik niet wil als er iemand anders op mijn computer gaat, en vragen namens mij gaat beantwoorden.
Je kan wel 'automatisch inloggen' aanvinken bij de meeste browsers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Uitloggen dient om te voorkomen dat een ander op jouw account dingen kan doen. Dat is van belang als jij een computer met andere mensen deelt. Bijvoorbeeld huisgenoten, of omdat het een computer in een openbare gelegenheid is (bijvoorbeeld bibliotheek of school). Als jij als enige op jouw apparaat op Goeie Vraag inlogt, dan is het dus niet nodig om uit te loggen.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Privacy.

Maar je kan je browser ook zo instellen dat je ingelogd blijft, das zo handig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik log nooit uit.
Eigenlijk nergens.
Wat in mijn favorietenbalk staat, is dus meteen toegankelijk.

Maar dat kan, omdat ik een eigen pc heb, waar niemand anders aan komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bof jij even.
Vraag me niet naar de logica, maar telkens als je inlogt wordt er door GV 1 punt opgeteld bij de punten die je hebt behaald (zie puntenhistorie). Helaas zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit een snelle en handige manier vinden om hun puntentotaal een beetje op te vijzelen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Nee hoor, je krijgt maar 1x per dag een punt erbij door inloggen. Ik ben altijd ingelogd, dus ik krijg gewoon een punt als ik op de site kom.
Je kunt volgens mij als je hebt ingelogd aankruisen "meld mij aan bij diede bezoek" of zo. Dan ben je dus ingelogd zodra je naar de site gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding