Hoe kan ik antwoord geven op een vraag bij goeievraag.nl?

Het lukt me niet om op vragen een antwoord te geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Als een vraag al gesloten is, kun je hier niet meer op antwoorden. Anders klik je gewoon op de knop Geef Antwoord om een antwoord te typen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vlak onder de paarse tekst met de vraag staat of de vraag open of gesloten is. Bij jouw vraag staat momenteel: nog 6 dagen te gaan.

Dit betekend dat je nog 6 dagen kunt antwoorden, daarna word de vraag vanzelf gesloten door het systeem en kun je niet meer antwoorden of reageren.
Kimath
13 jaar geleden
Je klikt op de knop "geef antwoord" die onder elke vraag staat.
Je moet niet proberen oudere, al gesloten vragen, te gaan beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klikt eerst op de vraag zelf.
Daarna klik je op 'Geef antwoord!'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allemaal goeie antwoorden, maar er is vergeten bij te zeggen dat je natuurlijk wel ingelogd moet zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedere openstaande vraag staat geef antwoord.
als het er niet staat dan is de vraag gesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klik op het plaatje van iemand die een vraag stelt en dan moet je klikken op:vraag beantwoorden
zo moet je dat doen!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door onder de vraag te klikken op 'Geef antwoord op deze vraag'.
Het is niet mogelijk om antwoord te geven op een vraag die al gesloten is.
Daarom kan jij waarschijnlijk geen antwoord geven... bij sommige vragen...