Verwijderen

Hoe kun je via de iphone app je account verwijderen van goeie vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Via de iPhone app gaat dat niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verwijderen van de account gaat via de website (dus kan ook via je browser op je iPhone), ga daarvoor naar http://www.goeievraag.nl/contact.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je hele stomme vragen stellen, dan wordt je vanzelf geblokkeerd.

Overigens is dat natuurlijk niet de juiste manier en zullen ze hier van goedevraag.nl niet blij mee zijn ;).

Toegevoegd na 2 minuten:
De vraag was namelijk hoe je het via de iphone App doet :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, via de GV-app gaat dat (vooralsnog) niet lukken! Kennelijk hebben de ontwerpers daarvan er niet over nagedacht dat velen ná het downloaden van de GV-app, ook weer snel een 'uitweg' zouden zoeken. Maar het kan natuurlijk óók een 'policy' zijn. Grote aantallen geregistreerde GVers verkoopt goed bij adverteerders....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Safari aanklikken
Www.goeievraag.nl