Verkeerde url??

Als ik hier bij GV naar mijn profiel wil gaan om mijn punten te bekijken dan krijg ik de melding "fout bij ophalen data , verkeerde url" hoe kan dit en hoe los ik dit op? Ik ben dan wel gewoon net als nu aangemeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt alleen via de website van Goeie Vraag naar jouw profiel, dat lukt niet met de iPhone-app. De juiste url daarvoor is http://www.goeievraag.nl/profiel/Bachata
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens door op de link ´mijn pagina´ )rechts' te klikken. Jouw pagina laadt bij mij wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kán en tijdelijk probleem zijn én U stelt deze vraag op een druk moment,als er veel mede Gv 'ers tegelijk op deze website zijn ingelogd. Dit gegeven kan natuurlijk het laden van een nieuwe pagina - in Uw geval die om de punten te bekijken- sterk beïnvloeden. Zoals U verder ziet heeft GV het ons gemakkelijk gemaakt. hrome is een lekkere snelle browser,dus altijd het overwegen waard,want ik merk,dat de ene browser vlotter werkt op Gv ,dan de andere. Chrome ( ontwikkeld door Google) behoort zeer zeker wat dat betreft tot de snellere.

PS. Als U dit probleem houdt,is het natuurlijk mogelijk een moderator daarop te wijzen en dezelfde vraag te stellen.

Groet:Zoekertje