Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkeerde url??

Als ik hier bij GV naar mijn profiel wil gaan om mijn punten te bekijken dan krijg ik de melding "fout bij ophalen data , verkeerde url" hoe kan dit en hoe los ik dit op? Ik ben dan wel gewoon net als nu aangemeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
71

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt alleen via de website van Goeie Vraag naar jouw profiel, dat lukt niet met de iPhone-app. De juiste url daarvoor is http://www.goeievraag.nl/profiel/Bachata
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens door op de link ´mijn pagina´ )rechts' te klikken. Jouw pagina laadt bij mij wel gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kán en tijdelijk probleem zijn én U stelt deze vraag op een druk moment,als er veel mede Gv 'ers tegelijk op deze website zijn ingelogd. Dit gegeven kan natuurlijk het laden van een nieuwe pagina - in Uw geval die om de punten te bekijken- sterk beïnvloeden. Zoals U verder ziet heeft GV het ons gemakkelijk gemaakt. hrome is een lekkere snelle browser,dus altijd het overwegen waard,want ik merk,dat de ene browser vlotter werkt op Gv ,dan de andere. Chrome ( ontwikkeld door Google) behoort zeer zeker wat dat betreft tot de snellere.

PS. Als U dit probleem houdt,is het natuurlijk mogelijk een moderator daarop te wijzen en dezelfde vraag te stellen.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding