Waarom worden vragen afgesloten na een bepaalde periode?

Vragen langer laten opstaan is toch juist beter voor de vraagsteller? Mensen die via Google de site bezoeken en een goed antwoord op een vraag weten, kunnen geen antwoord meer geven. Ik snap het niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

De vraagsteller kan er voor kiezen op zijn of haar vraag langer open te laten,bij vraag bewerken. En ja, als het goede antwoord eenmaal is gegeven dan is het onnodig om de vraag open te laten staan. En is het logisch dat de vraag gesloten wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar soms wordt een fout antwoord als beste antwoord gekozen. Daar is nooit meer wat aan te doen. Niet zo erg, maar wel als je als vraagbaak op het internet te boek wilt staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, daarom bestaat de tab "Antwoord nodig". Dat geeft extra aandacht aan de vragen waarop niet genoeg antwoorden dreigen te komen. Geen antwoord kan wel eens voor komen, daar kun je weinig aan veranderen.
Ik begrijp je vraag heel goed hoor, want er zijn vragen die geen duidelijk antwoord hebben of helemaal geen.
Ik kwam laatst ook op een site omdat deze in de e-mail vermeld werd waar ik al niet meer op kon reageren, dit vond ik zeer jammer want ik had nog wel wat in te brengen op dat onderwerp.

Maar zie voor het antwoord op deze vraag onder deze topic's.
Waarom worden uiteindelijk alle vragen gesloten?
Vind je dat gesloten vragen heropend moeten kunnen worden?
Zou het dan goed zijn gesloten vragen te heropenen zolang er geen beste antwoord is gekozen?

Er zijn er nog veel meer
Het zou ook een idee zijn om dit soort vragen bij elkaar te zetten onder de duidelijkste vraagstelling met de beste antwoorden, dan krijg je niet telkens dezelfde vraag terug.