linkje onder iedere pagina. Wat doet dit daar?

Onderaan iedere pagina, net onder de laatste avatar, helemaal links, staat een heel klein puntje. Als je de muis er boven houdt zie ik dat het verwijst naar eendoubleclick.net link. Als je er op klikt krijg je een lege pagina.
Wat is de functie hiervan???

Toegevoegd na 11 minuten:
Hij staat op elke pagina als ik de vragen bekijk in de categorie alle vragen.

Het plaatje is van een willekeurige pagina

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Amadea
12 jaar geleden
Welke pagina met avatars bedoel je dan precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser gebruik jij? Screenshot zou handig zijn inderdaad, want ik kan jouw "puntje" nergens vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
adblock plus!

Het beste antwoord

Dat is de provider van adverntenties. Door een pixel groot plaatje in te laten wordt een script van doubleclick geladen, waarmee advertenties getoond worden.