Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aan welke ... startpagina.nl is GV gelinkt?

Ik stel deze vraag omdat ik de laatste tijd zoveel 'kippenvragen' voorbij zie komen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
132

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik durf geen antwoord te geven op je vraag. Maar wat ik wel weet is dat sommige mensen het antwoord op een vraag zoeken en de vraag bij google intypen. Via google komen ze op deze site en beginnen hier ook vragen te stellen. Misschien zijn dat die kippenvragen. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste vind je als je in Google de volgende zoekterm gebruikt:

link:www.goeievraag.nl *startpagina.nl
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt dat vragen ook kunnen worden gesteld via een dochter van startpagina.nl

Deze dochtersites hebben vaak een prikbord. Via dat prikbord kun je vragen stellen. Je hebt daar de mogelijkheid om de vraag OOK meteen te stellen op Goeievraag.

Zo heeft bijvoorbeeld ook het startpagina kippen-forum (http://kippen.startpagina.nl/prikbord/newpost) deze optie. Als zo'n prikbord druk bezocht wordt en er veel vragen worden doorgezet, dan levert dat op Goeievraag relatief veel "kippen-vragen" op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij allemaal. Startpagina.nl en GoeieVraag zijn allebei verbonden aan Ilse Media. Beide sites zijn met elkander gelinkt. Er komen wel meer vragen van verschillende startpagina's. Dus ik denk dat als een vraag wordt gesteld op een startpagina deze automatisch gesteld kan worden op GV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding