Wat zijn opties als je het antwoord op een vraag niet kunt vinden (op GoeieVraag)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb natuurlijk zelf ook al aardig wat op het internet gezocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zelf de vraag stellen als je dit nog niet gedaan hebt of zelf eerst gaan googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al allemaal geprobeerd; zonder resultaat.
zoeken op internet via een zoekmachine.
een boek erover zoeken in de bieb.
de vraag stellen op goeievraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Gedaan.
2. Ik denk dat er geen boek over mijn vraag zal zijn.
3. Gedaan.
burgos
12 jaar geleden
Er is niet een vraag
waar je geen antwoord op kan krijgen.
Gewoon blijven zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vraag is: ''Wie zijn Telman And Rice''; twee (waarschijnlijk) Nederlandse DJ's die één liedje hebben.
En ik vraag me af wie Telman and Rice nou in eigen persoon zijn, hun echte namen.
Want ik neem aan dat ze niet echt Telman en Rice heten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al heel veel op internet gezocht, enz...
Maar zonder resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nick Telman and Rice Vega Geboorteplaats Russia
Platenmaatschappij CNR Music
Over Telman & Rice 2 DJ's - Producers Biografie Telman & Rice …2 tot op heden volslagen onbekende deejays zonder korte termijngeheugen en vaste woon of verblijfplaats... Hun enige aansprekende boeking was op het Alzheimer Festival van 2008 in Letland, maar daar was het helaas niet erg druk....??? Een paar maanden geleden hadden deze drop outs, helemaal lam van de wodka, een “life changing expierence” toen ze een lokaal folklore liedje hoo...rden in een kroeg in het noordelijkste puntje van Rusland vlakbij de Finse grens . Het nummer werd gezongen door een oogverblindende schoonheid het lokale prei meisje Maroushka (waar Telman meteen als een blok voor viel).
Het melodietje was zo catchy dat ze direct besloten om actie te ondernemen. Dat het een zware klus zou worden hadden beide gevallen helden al gauw in de gaten want de eerste opdracht was …….nuchter worden.!! Geslacht Meervoud (mannelijk) E-mailadres telmanandrice@gmail.com Website http://www.telman-rice.hyves.nl
http://www.telmanandrice.hyves.nl
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.twitter.com%2FRiceVega&h=EAQHYJaAT
http://www.soundcloud.com/telman-and-rice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Alleen zit ik nu met een probleempje;
Ik ken iemand uit het clipje van vakantie (een Nederlander)
. Ik weet zeker dat hij het is. Helaas weet ik zelfs zijn naam niet meer. En hier zeggen ze dat het twee Russische DJ's zijn, (of heb ik dat verkeerd) Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat op hun facebookpagina dat ze uit Rusland komen,maar of dit waar is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, (maar het rare is dan weer dat alles in het Nederlands staat, op hyves, facebook, ze zitten bij een Nederlandse platenmaatschappij)
dan is de vraag blijkbaar niet eerder gesteld, of niet bevredigend beantwoord.
in beide gevallen kan je de vraag, met toelichting, opnieuw stellen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik (tot nu toe) 2 keer gedaan.
Rieneke1
12 jaar geleden
en, werkte dat niet, werd hij verwijderd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, maar ik heb er nog geen antwoord op gerkegen/gevonden.
try a different language when you're googling
soms probeer ik zelfs russisch

voor technische details wil duits wel eens helpen