Was mijn avatar aanstootgevend?

Op verzoek van goeievraag.nl heb ik mijn avatar gewijzigd. Er hadden meerdere mensen geklaagd dat deze aanstootgevend was... Nou vind ik het wel meevallen, in vergelijking met sommige vragen en antwoorden, maar ben benieuwd naar jullie onderbouwde mening.

Bijgevoegd de betreffende afbeelding.

Toegevoegd na 36 minuten:
Hij is inmiddels aangepast.... :-P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hij was niet aanstootgevend, sterker nog ik mis hem nu al...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, LOL

Andere antwoorden (18)

Nou, ik vind het totaal niet aanstootgevend. Humor mag toch een beetje prikkelend zijn? Betuttelend, dat vind ik het van goeievraag en de andere klagers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk nam ik er geen aantstoot aan, omdat de lettertjes toch te klein waren om te lezen, maar erg mooi of herkenbaar ofzo was hij niet. Deze is al veel beter.
Volgens de letter van de wet -of althans, de gedragsregels op zo ongeveer ieder stukje Internet waar je je mening mag achterlaten - valt het f-woord altijd onder schelden en intoelaatbaar taalgebruik. Wel prettig als daar een beetje de hand in wordt gehouden. Bovendien kost je avatar veranderen je geen punten ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zich hier aan stoort,hoort m.i. niet op GV thuis. Als het alleen om het woordje fuck zou gaan,zouden er ook veel antwoorden waar neuken en kut in voorkomen verwijderd moeten worden,maar dat gebeurt niet! Over zo iets ga je toch niet klagen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
wat is dan het aanstootgevende?
de woordjes f*ck you?
jemig zeg, hebben die mensen er een loep bijgepakt, op je avatar was het amper te lezen.
mij stoort het niet.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik heb me wel afgevraagd wwrom je nou zo'n grof taalgebruik op een redelijk sociaal forum als avatar moet zetten. Geen aanstoot aan genomen omdat ik overdag wel erger tegenkom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken je hoor, en heb deze natuurlijk ook gelezen en vond het niet aanstootgevend. Een andere avatar heet "kutzooi" en deze mag blijven en daar heb ik veel meer moeite mee. Ach mensen hebben altijd wat te klagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die gebruikersnaam mag van mij ook veranderd worden, maar dat schijnt niet te kunnen zonder puntenverlies ofzo, maar ik blijf me er mateloos aan ergeren, gewoon omdat het totaal overbodig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens...
Rieneke1
14 jaar geleden
ik heb begrepen dat kutzooi hier eens een goede aanvaring heeft gehad, en tijdelijk is vertrokken.
denk dat hij/zij bij terugkomst uit frustratie deze naam heeft gekozen.
snap het wel, maar ik waardeer het ook niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke dat is weer verklaarbaar, dank je Rieneke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens +1
Nee, maar die je nou hebt kan echt niet. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze is al een stuk beter.
Nee, vond ik niet.
De eerste keer dat ik hem zag, moest ik er eerst even over nadenken, (niet over de avatar, maar over de spreuk.....) maar ik vind hem erg goed : reality beperkt mij ook méér dan mij lief is....zonder imagination werd het leven voor mij een saaie aangelegenheid - zonder humor, zonder kreativiteit, zonder absurditeit, zonder dromen......

De enige verklaring kan zijn, dat 'men 'hikte' over het fuck - misschien een beetje gebrek aan imagination??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou klopt er natuurlijk niets meer van mijn antwoord...:-((
Waarom nu weer schelden naar de realiteit?
Kan het niet iets minder?

Sorry hoor, maar de term "fuck you" vind ik erg negatief. Veel mensen die het gebruiken bedoelen het echt niet positief.

Dus het maar dat je het woordje "neger" ook niet meer mag gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is weer een typisch voorbeeld dat de gedragsregels worden gemanipuleerd door bezoekers die constant op de meld misbruik knop drukken. Door dit feit blijft er een overwegend "linkse kerk" GV gebruikers doorsnede over. In de loop van de tijd zie je ook steeds meer meningen en feiten die in het algemeen door linkschmensen worden gedragen, en steeds minder schrijfsels met een meer rechtsere perceptie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het antwoord gelezen had, had je opgemerkt dat er geen verband tussen links, rechts en * you gemaakt, maar een verband tussen links, rechts en "meld misbruik" knop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alslajeme enz.. Dat vindt ik een ongenuanceerde reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@suus
Het gaat er niet om of iets correct is ja of nee. Alleen de perceptie die op GV gedragen wordt komt grotendeels van links. Dit is onderhande te zien aan aantal -duimen die een links of rechts gedragen schrijfsel krijgt (links veel minder --dan rechts). Mensen die op de knop drukken zijn per definitie niet correct daar zij enkel schrijfsels uit eigen hoek willen lezen, en zich niet in een andere kijk in willen leven, en daarvoor op de knop drukken. Verder wijs ik NIEMAND aan als links rechts of wat dan ook, ik kan ook goed mensen lezen en waarderen welke een andere mening hebben als mijzelf;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@petergradisen
Zover ik terug lees, spijker ik niemand vast, en dat lijkt mij nuance genoeg. Mocht jij dat nu niet vinden, ga ik je niet vertellen dat dat niet mag. Ook druk ik niet op de "meld" knop ( dit zou dan ook de 1ste X zijn, als ik dat nu deed;-) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alslajemelevend, ik beschouw mezelf als het tegendeel van een vertegenwoordiger van de linkse kerk, maar ben het niet met je eens dat heel GV zo'n linkse signatuur zou hebben. Op punten zelfs integendeel. Hooguit zijn ze niet al te erg rechts, maar een beetje censuur in die hoek vind ik eerlijk gezegd wel prettig, want dat zie ik in de praktijk ook heel anders. En waar alleen echte uitwassen van behoorlijk extreem rechts uiteindelijk dan maar worden gecorrigeerd door gewoon rechts, wordt ook al ' linkse kerk' geroepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Marleen
"Door dit feit blijft er een overwegend "linkse kerk" GV gebruikers doorsnede over." Bovenstaand komt uit mijn antwoord, en daar staat duidelijk OVERWEGEND en niet HEEL GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@jelle
Waaruit haal je dat ik extreem rechts ben? En dan nog, waarin?
Ik stoor me nergens aan, dus ook niet aan je avatar...

Aanstootgevend, WAT MOET IK DAAR NOU MEE?... gaan ze dan masturberen van je plaatje of zo... nou vreemd hoor...

En dit is nu net het strenge van GV, ze moeten het vragen om te wissen, omdat iemand erom vraagt, maar kom maar netjes naar het GV forum, daar mag je alles, mits met respect...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik me j0manda weer boven water halen?
;-)
De Engelse taal gebruiken op deze oer-Hollandse webstek kan aanstootgevend zijn voor sommige taalpuristen. Misschien dat het beter valt als je het vertaald. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vertaalpoging: Fantasie is dé manier om de realiteit te verneuken.
Neen, ik heb wel avatars gezien die ' aanstootgevender' zijn. >_<

Van mij had je de oorspronkelijke ook mogen houden hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry zit nu al een tijdje naar je oude avatar te kijken maar kan maar niet verzinnen wat er aanstootgevend aan is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, totaal niet aanstootgevend, het is een vorm van humor die blijkbaar niet iedereen ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft NEE.!!!
Je avatar was niet aanstootgevend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Cantare;

Jammer, ik vond de oude beter en oprechter overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik vond het wel een denkertje.
Met modern, een beetje grof taalgebruik aangeven, dat het leven soms echt niet leuk is, stoorde mij niet in het minst.
Er zijn hier vogels van allerhand pluimage, ieder met zijn eigen vocabulaire. Moet kunnen dacht ik zo. Het zag er niet uit als schelden, maar als uitdrukken van een gevoelswereld.