Waarom krijg ik op GV woorden in het blauw??

Ik krijg sommige woorden ik het blauw waar op kunt klikken. Ik dacht een soort uitleg te krijgen op de vraag. Maar nee hoor, het is een link naar reclame. Ik kan weer voor de zoveelste keer een ipad2 winnen. Waarom krijg ik die bagger? En nog belangrijker hoe kom ik er vanaf?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik kijk naar mijn vraag is het woord klikken blauw en daar achter zit een reclame.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb exact hetzelfde, ook bij andere sites. Mogelijk door gebruik Internet Explorer, ondanks de waarschuwing afgelopen week...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/blauw-onderstreepte-woorden-weg-brutaal.315218

Antwoorden (2)

Als je als browser Firefox gebruikt raak je die bagger heel simpel kwijt door Adblocker Plus erop te zetten. Ik zie geen reclamelinks!

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ze hebben natuurlijk wel een reden. Het is gratis om van Goeie Vraag gebruik te maken, maar de mensen die ervoor werken hebben wel salaris nodig. Dus worden via reclames inkomsten gegenereerd.
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb dit nog nooit gezien, het is waarschijnlijk een soort spyware in je browser.
Kijk eens bij de addons of je wat kunt verwijderen, of via configuratiescherm -> software.
Of draai eens een programma als Spybot Search & Destroy.
Ritsuka