Hoe kan het dat 2 vragen van dezelfde persoon in een keer ontvindbaar of weg zijn?

ik wou andwoord geven op een vraag maar later was ie ontvindbaar of weg hij was niet eerder gevraagd en hij was niet vaag en verder niks was tegen de richtlijnen en de vraag was : Hoe kan ik mijn kamer gezellig knus maken en ze had nog een andere vraag:Hey ik heb 12 jaar en ik wil graag geld verdienen maar wat is op je 12e nou een goed, leuk ,en betaalt baantje? maar die was ook al ontvindbaar of weg.Hoe kan dat het lijkt me niet logisch dat je gelijk twee vragen van jezelf gaat verwijderen.....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Dan is de vraagstelster te jong voor Goeievraag, en de vragen zijn inventariserend / niet kennisvermeerderend.
Ritsuka
9 jaar geleden
De eerste is vraag om idee op te doen, en 12 is te jong voor deze site
Antoni
9 jaar geleden
De richtlijnen waaraan vragen (en antwoorden en reacties) moeten voldoen, vind je hier: http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ De gestelde vragen voldeden blijkbaar niet aan die richtlijnen en zijn daarom verwijderd.
tinus1969
9 jaar geleden
In de richtlijnen staat idd expliciet dat je 16 jaar of ouder moet zijn.

Het beste antwoord

Beste Mixer,
De vragen die jij bedoelt zijn van een 12-jarige. Dat stond ook in de vraag vermeld.Men moet minstens 16 jaar zijn om een account op Goeie Vraag te mogen maken. Als uit de vraag blijkt dat men nog geen 16 jaar is wordt de vraag door een Moderator verwijderd. Vandaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de richtlijnen staat o.a. het volgende:
GoeieVraag is gericht op personen van 16 jaar en ouder. Je verklaart, door het invullen en versturen van het registratieformulier, dat je 16 jaar of ouder bent. Zelfs bij toestemming van de ouders mogen personen onder de 16 jaar zich niet registreren op GoeieVraag.

De bijdrage moet nadrukkelijk een vraag, antwoord of reactie op een vraag of antwoord zijn. De richtlijnen worden hieronder toegelicht. Als de bijdrage niet aan de regels voldoet, kan het moderatieteam de bijdrage verwijderen of aanpassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan zijn dat door het panel van goede vraag, de vraag als een niet goede vraag wordt beschouwd, en daarom wordt verwijderd.
Dit is mij al eens overkomen.
De vraagsteller krijgt hier wel bericht over, en kan dan ook lezen aan welke eisen een vraag moet voldoen.
Maar jij kunt de vraag dus niet meer vinden en beantwoorden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Logisch: die vragen zijn door het moderatorteam verwijderd. Er zijn namelijk richtlijnen voor Goeie Vraag waar iedereen zich aan moet houden. Daar staat onder meer in dat de minimum leeftijd voor deelname 16 jaar is, en dat inventariserende vragen niet toegestaan zijn. Beide vragen voldeden derhalve niet aan de richtlijnen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar waarom word ze dan niet helemaal van goeie vraag verwijderd want zij andwoord nu nog wel op vragen over hamsters
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@mixer, ik zie geen hamsters
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraag die voor deze vraag zit gaat over hamsters als je dat bedoeld.
Amadea
9 jaar geleden
Bijdragen worden niet altijd direct gecontroleerd. Als op het moment van dat antwoord over hamsters nog geen moderator heeft gezien dat de nieuwe gebruiker te jong is, dan kan dat blijven staan. Maar zodra het is ontdekt is die deelnemer wel degelijk geblokkeerd.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Klopt niet, zie mijn reactie op de vraag zelf.
Amadea
9 jaar geleden
Klopt wél sinds de wijziging van de richtlijnen, mw. hr. V.