Wat is er met GoeieVraag gebeurd?

ik begrijp de indeling niet zo goed

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Kan ik ook via de ipad app naar dat cafe?

Antwoorden (2)

Goeievraag heeft een café geopend waar je kan praten over allerlei onderwerpen en waar je mag discussiëren hetgeen op Goeievraag.nl niet is toegestaan. Wat je nu waarschijnlijk opvalt is dat er allerlei links naar het café zijn gekomen. Gewoon even gaan kijken dus. Het café is pas een paar uur open dus verwacht nog geen topdrukte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, op dit moment hangen er vooral nog een paar doorgewinterde stamgasten - te wachten tot de tap gaat stromen :lol:
Z512099
9 jaar geleden
Waar blijft mijn Duvel?
Vandaag is eindelijk het Goeievraag Cafe geopend ; dat is een soort schaduw-gv waar je vragen kunt stellen en discussies kunt (door)voeren die op GV niet zijn toegestaan. Vragen die hier verdwijnen kun je dus daar opnieuw stellen.
Er lijkt inderdaad iets van een soort overlap te zijn (vragen die ik daar gesteld heb zie ik ook hier bij mijn vragen ??) en het moet allemaal nog een beetje gepoetst en geslepen worden, maar het zal vanzelf wennen.

Aan goeievraag zelf is feitelijk niks veranderd. Er zijn alleen wat mogelijkheden bij gekomen. En dat soort vragen - wat wil je weten over de indeling ? Wat snap je niet ? Wat kun je niet meer vinden ? - kun je nu prima stellen in het cafe.