Nee, dat gebeurt niet. Althans, nu nog niet. Ik las in 't café dat het misschien wel ging gebeuren.

Toegevoegd na 21 uur:
Correctie: 't stond in de nieuwsbrief. "Duimpjes verkregen op het Café zullen voorlopig nog niet worden opgeteld bij de puntentelling op GoeieVraag.nl."
Indien deze duimpjes straks zouden worden opgeteld, tellen deze dus niet mee in je antwoordwaarderingsscore.
SimonV
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Niet de waarderingsscore, alleen het puntenaantal.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Heb je daar wellicht een link van ?
(Zoeken op 'antwoord' en 'score' levert honderden hits op...)
SimonV
9 jaar geleden
Ik had al zitten zoeken, maar waar las ik dat ook al weer??? :(
Reddie
9 jaar geleden
"Ik las in ‘t café", je moet niet alles geloven wat je in het café leest.
Krijgen we er wéér een bron van onzinnige roddels bij, naast krant, televisie, tijdschrift, faceboek, youtube, twitter, ...