Kan het aantal 'gestelde vragen' verminderen zonder dat ze expliciet zijn verwijderd?

Regelmatig zie ik dat bij mijn account het aantal gestelde vragen ineens met 1 verminderd is, zonder dat ik een bericht heb gekregen dat er iets niet deugde. Kan dat echt of ben ik gewoon de tel kwijt?

9 jaar geleden
kierkegaard47
9 jaar geleden
Zou het kunnen dat ze naar het café verplaatst zijn en dat die vragen dan niet langer meetellen voor het 'aantal gestelde vragen' ? Ik weet niet of het zo werkt hoor, het is zomaar een mogelijkheid die ik opper ...

Het beste antwoord

Als je geen bericht hebt gekregen dat een vraag om een bepaalde reden is verwijderd, dan kan het aantal door jou gestelde vragen in principe niet minder zijn geworden. Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat er op een inmiddels gesloten vraag geen antwoorden waren gekomen. Zo'n vraag verdwijnt op een gegeven moment uit de database van Goeie Vraag, zodat hij later nog eens zou kunnen worden gesteld en dan misschien wél antwoord(en) krijgt. Van zó'n verwijdering krijg je geen bericht, maar dat kun je verwachten als je weet dat je geen antwoord hebt gekregen.
Amadea
9 jaar geleden
erotisi
9 jaar geleden
Best mogelijk, maar dat doen ze dan pas na 2 of 4 weken. Want binnen die termijn vind ik er nog. Of zie jij vragen van na 2/4 weken nog steeds op de site waar geen antwoorden op zijn?
Amadea
9 jaar geleden
Geen idee na hoeveel tijd dit gebeurt. In elk geval niet direct nadat de vraag gesloten is.
kierkegaard47
8 jaar geleden
Het beleid is nu (10 maanden later) in zoverre veranderd dat vragen niet meer definitief gesloten worden. Ook na bv. een 'beste antwoord' kunnen altijd nog extra antwoorden door anderen gegeven worden. Ik vraag me af of dat betekent dat nu ook vragen waarop géén antwoord komt, blijven staan?