kan ik de video's van Zie.Nl blokkeren?

als ik goeie vraag open, krijg ik altijd een overzicht van video's rechts in de hoek. best leuk, maar vervelend is dat hierdoor het openen heel traag gaat. Bovendien kan ik de video's sowieso niet bekijken (ook niet op Zie.Nl).
kan ik deze video's blokkeren, zodat zij niet meer open gaan samen met goeie vraag?

9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
kan je google chrome proberen of adobe flash installeren ?
liveisgreat
9 jaar geleden
ik heb google chrome hoor en ook adobe flash, maar kan ze toch niet afspelen. het laden gaat heel traag en als ik zie.nl open klik, krijg ik gewoon een zwart scherm....

Antwoorden (1)

Ja, dat kan met een Adblocker. Ik gebruik er Adblock Plus voor.
Goed om te lezen dat jij ze ook niet openen kan, want ik dacht al dat het aan mijn laptop lag. Het lukt trouwens met Explorer als browser wél om ze te zien, maar niet met Firefox.
Amadea
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
ik heb Chrome en ook Adblock plus, maar ze geraken er toch door, altijd. ik had helemaal niet door dat het reclame was trouwens, ik dacht meer informatie of zoiets.
internet explorer heb ik niet meer, maar als ik het zo lees lukt het daarmee dus wel om de videos open te krijgen....
Amadea
9 jaar geleden
Als je rechts klikt op zo'n reclamevideo kan je aangeven dat ABP ze moet blokkeren. In Firefox hou ik er wel een zwart vlak aan over, maar in elk geval geen storende filmplaatjes meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedenk wel dat die video's, hoe vervelend soms ook, het verdienmodel van goeievraag.nl vormen.
Een website als deze in stand houden en innoveren is verre van gratis.
Misschien een idee om GV te whitelisten en iets meer geduld op te brengen?
Amadea
9 jaar geleden
Wat mag whitelisten zijn?
liveisgreat
9 jaar geleden
@Amadea: ik kan dat niet hoor, met die rechter muisknop krijg ik allerlei mogelijkheden van de Adobe Flash Player maar niets van ABP.
@Rabelais: ik zeg ook niet dat die video's niet mogen of kunnen... als je me zegt hoe ik goeie vraag kan "whitelisten" om zo de video's te kunnen afspelen, dan wil ik dat ook best proberen hoor! Maar nu is het enkel maar een vertragend iets waar ik niets aan heb.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zal GV whitelisten DU MOMENT dat er minder dan 5 advertenties per pagina staan. Zolang dat er nog 9 tot 12 zijn, waavan het merendeel bewegende, heb ik geen andere keuze dan de hele boel te blokkeren, anders is de hele site volstrekt onbruikbaar.
Ik ben helemaal voorstander van reclame, voor niks gaat de zon op, maar op GV maken ze het net iets TE bont. Sterker nog, buiten GV om heb ik nauwelijks behoefte aan een adblocker. Het gaat ook niet om de advertenties an sich, maar om de overload en de storende beweging. .