hoe weet je als mensen reageren op je vraag bij GV café?

Ik zie dat er hier en daar reacties staan bij "café"-vragen. Maar hoe weet je dat als iemand gereageerd heeft? Ik zie vaak dat de reacties bij GV café komen uit reacties die eerst bij de "gewone" Goeie Vraag stonden en mee zijn overgeplaatst....
Maar als mensen nu ineens op GV café antwoorden, krijg je dat dan bv. ook in je mail?

8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je krijgt van alle reacties een e-mailbericht. Bij Goeie Vraag een notificatie genoemd. Er zit alleen tot nu toe wel een aardig tijdsverschil tussen de plaatsing van de reactie en het ontvangen van het bericht.
Amadea
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Je krijgt een notificatie als iemand @liveisgreat of @Amadea in zijn reactie opneemt. Als dat niet gebeurt, krijg je alleen een notificatie als je de betreffende café-vraag Volgt. Helaas is er nog steeds een bug in het systeem, die ervoor zorgt dat je een café-vraag weliswaar op Volgen kunt zetten, maar waarbij het systeem dat Volgen spontaan uitzet. In dat geval krijg je dus geen notificatie meer - tenzij iemand echt @jouwnaam gebruikt.
Amadea
8 jaar geleden
Tot nu toe heb ik telkens twee notificaties ontvangen als iemand op mijn reactie reageerde met @mijnnaam!
Amadea
8 jaar geleden
En zie daar: het duurde dit keer twaalf minuten voor ik de notificatie ontving dat iemand op mijn antwoord had gereageerd. En wederom ontving ik dat in tweevoud. Als "Nieuwe reactie op je antwoord" en als "Cryofiel heeft je genoemd op Goeie Vraag".
liveisgreat
8 jaar geleden
oké, dan zal ik af en toe gaan kijken. Ik had twee vragen gesteld over narcisme en die werden binnen de seconde verplaatst.
er zijn denk ik geen punten te winnen met Gv Café, dus ik denk dat ik sowieso minder antwoorden zal krijgen. en mensen moeten (denk ik toch) echt gaan kijken of er een vraag is). daarom dus wil ik op zijn minst graag weten of iemand gereageerd heeft...
ik heb al een vraag gesteld aan de moderatoren waarom mijn vraag verplaatst werd want ook dat begrijp ik niet (ik denk "te weinig kennisvraag"? misschien moet ik vragen voortaan sec stellen zonder voorbeeld, want zo lijkt het alsof ik een persoonlijke vraag stel...) .
ik denk dat café nog wat aantrekkelijker gemaakt moet worden, zodat het niet lijkt alsof daar geen serieuze vragen op staan (ik vond mijn vraag in ieder geval heel serieus en hoop ook om antwoord te krijgen).
Die bug is hopelijk gekend... en zal dan wel opgelost worden. soms niet simpel om op te lossen...