Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is op enigerlij wijze op te zoeken wie de oudste, actieve gebruiker is op GoeieVraag.nl?

Een deel van de gebruikers heeft zijn / haar leeftijd ingevuld in het profiel, is hier een rangschikking van te vinden, of kan er alleen via persoonlijke profielen worden bekeken hoe oud mensen zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
241
Erna55
8 jaar geleden
Je zou in cafe kunnen vragen wie er ouder zijn dan : 70, 75, 80, etc.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat zou inderdaad kunnen, ware het niet dat ik nog nooit in het café ben geweest en me daar ook verre van houd. Maar dank voor je advies!
Amadea
8 jaar geleden
Moolkeesje is inmiddels 80, dat is de oudere deelnemer van wie de leeftijd bekend is. Maar of hij de oudste zal zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee. Want het invullen van de geboortedatum is facultatief. En er zijn ook deelnemers die een gefingeerd jaartal ingevuld hebben. Daarom is niet na te gaan wie in leeftijd de oudste actieve deelnemer van Goeie Vraag is. Het enige wat wel bij ieders profiel staat is de maand en het jaar waarop de persoon deelnemer geworden is. Dus je zou kunnen nagaan wie er het langste lid is en nog steeds actief. Dat betreft dan degenen die in 2009 begonnen.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tja, dat gefingeerde jaartal kom je op elk sociaal platform wel tegen. En diegenen die het dan niet invullen (ik zei ook 'een deel') zouden dan wellicht niet mee gefilterd kunnen worden.
Maar ja, dat is allemaal dromerij, want 't is dus niet mogelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding