Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als er een vraag word gesteld zoals: welke winkel verkoopt ... Rond de 10 euro? Is een winkel noemen dan reclame?

Je ziet dat veel leden bij soortgelijke vragen zeggen dat het reclame is maar is dat reclame?
Met als voorbeeld de vraag over zorgverzekeringen die laatst gesteld is waarbij iemand zei dat het reclame is om een bedrijf te noemen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
161
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is het de bedoeling dat je geen reclame maakt voor je eigen bedrijf. Ik heb al 100den producten/bedrijven aangeraden waar nog niks van verwijderd is. Het is niet de bedoeling om te vragen: Wie wil in mijn webshop wat kopen www.(mijnwebshop).nl Ik zie wel vaker mensen zeggen dat ze geen merk noemen, maar daar wordt niet op gemodereerd.
Ritsuka
8 jaar geleden
Het is pas reclame als je elke keer hetzelfde noemt, dat het je eigen winkel/site is waar je reclame voor maakt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat is dan geen reclame. Want er wordt specifiek om gevraagd. Mensen weten tegenwoordig doordat ze zoveel op internet bestellen vaak niet waar spullen in gewone fysieke winkels te koop zijn. Dus daar wordt hun kennis mee vermeerderd.

Wel heb ik een keer ontdekt dat iemand bij alle antwoorden die hij of zij gaf dezelfde bronvermelding gaf. Dat bleek dus reclame voor die site te zijn. En dat is niet toegestaan, dan gebruik je Goeie Vraag om te spammen.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, duidelijk!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding