Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen vraag typen in dit vak behalve nu?

In de gewone vragenbalk kan ik helemaal niet typen, er komt dan geen letter te staan, hoe kan dat?

8 jaar geleden
365

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zet er weinig achtergrond info bij.

Helaas is het echter op dit moment zo dat veel mensen problemen hebben met het stellen van vragen op GoeieVraag via internet explorer. Als jij op dit moment ook zo werkt is dat de oorzaak van je probleem. Overgaan op een andere browser is dan een oplossing.

Toegevoegd na 1 uur:
Een goed alternatief: chrome of firefox
(Lees meer...)
amigo
8 jaar geleden
Herman63
8 jaar geleden
zie reactie hier boven en wat is dan een andere browser?
Amadea
8 jaar geleden
Mozilla Firefox of Google Chrome, bijvoorbeeld.
amigo
8 jaar geleden
precies ik heb het antwoord aangevuld
SimonV
8 jaar geleden
Wellicht kun je nog aanvullen dat deze link vaak wel werkt: http://www.goeievraag.nl/vraag/stellen
Herman63
8 jaar geleden
Alle beantwoorders hartelijk dank voor jullie reactie. Vraag kan gesloten worden, kan ik dat ook zelf doen?
Amadea
8 jaar geleden
Nee. Sinds de laatste aanpassingen aan de site kunnen er geen vragen meer gesloten worden. Het enige wat je kunt doen is dit antwoord als beste antwoord selecteren. Maar dan nog blijft de vraag open staan.
Herman63
8 jaar geleden
Als ik er eentje uitpikt hoe doe ik dat dan?
Amadea
8 jaar geleden
In dit geval is er maar één, dus je klikt op de blauwe button met de tekst Beste Antwoord. Dan krijg je nog de mogelijkheid om er een reactie bij te schrijven, maar dat hoeft niet. Als je de keuze bevestigt krijgt de beantwoorder 10 punten erbij en het antwoord wordt voorzien van een lichtblauwe achtergrondkleur.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding