Ik ontvang geen berichten meer van Goeie Vraag. Hoe kan ik dit oplossen?

Sinds enige tijd ontvang ik geen enkel bericht meer van Goeie Vraag. Ik heb alle e-mailnotificaties ingeschakeld en ook interesses geselecteerd.
Ik heb hierover al contact gezocht met Goeie Vraag, maar ook hun eventuele reactie ontvang ik niet.
Berichten van Goeie Vraag worden niet geblokt of komen in de spam-folder.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Alle mails liggen er uit voor iedereen.

Antwoorden (1)

Dat klopt. Al geruime tijd werkt het notificatiesysteem niet meer.
Hopelijk wordt het probleem opgelost.

Toegevoegd na 17 minuten:
P.S. Contact met GV over dit soort vragen kan momenteel beter via de moderators:
http://www.goeievraag.nl/help/moderator
SimonV
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
De berichtgeving over de voortgang van een oplossing laat ernstig te wensen over. Jammer, want ik merk dat mijn interesse in gv in rap tempo afneemt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV: Bedankt voor je reactie. Dat bevestigd mijn vermoeden dat er al geruime tijd iets niet klopt bij GV. Hoe kan ik contact opnemen met de moderators? Via de link 'contact opnemen met de beheerders' moet ik een formulier invullen. Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Telkens zonder resultaat.
Amadea
8 jaar geleden
Je stuurt dan een privébericht naar één van hen. Hier kun je zien wie het zijn: http://www.goeievraag.nl/help/moderator
Je klikt op één van de namen en klikt dan op het envelopje dat rechtsboven op de profielpagina staat. (Er staat trouwens een volstrekt nieuwe naam in het rijtje, Nelleke Penterman; die zou ik niet kiezen want zit vermoedelijk pas in de inwerkperiode; is mij als deelnemer ook onbekend).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea: Bedankt voor je reactie. Heb net een privé bericht gestuurd.