Aannemend dat je over deze site spreekt:

Nee, dit kan je uitzetten in de instellingen (of niet/nooit aan).

Toegevoegd na 16 minuten:
Het notificatiesysteem werkt sinds gisteren weer (ook al duurt het even voordat de mails weer bij zijn).

Als deze eruit ligt krijg je idd ook geen mail, maar dat is nu niet van toepassing.

Toegevoegd na 44 minuten:
Dus alle mogelijkheden:

Mailservice ligt op zijn gat/ Instelling mail uit: Nee
Mailservice ligt op zijn gat/ Instelling mail aan: Nee
Mailservice ligt werkt/ Instelling mail uit:Nee
Mailservice ligt werkt/ Instelling mail aan:Ja

"krijg je altijd mail als je een vraag stelt en word beantwoord?"
Nee...

Toegevoegd na 44 minuten:
- 2x "ligt"
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op dit moment krijg je geen mail als je vraag wordt beantwoord.
Het notificatiesysteem van GV werkt niet.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je je mailbox al gecheckt vandaag? Schrik niet, ik heb er al bijna 100 inzitten.
SimonV
7 jaar geleden
Ik kreeg 30 oude mailtjes. Nog geen mailtjes die recente activiteiten betreffen. Dus geen bewijs dat het systeem weer werkt...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is ook geen bewijs dat het niet werkt :D (flauw ik weet het). Maar inderdaad het is nog even wachten op de recente mailtjes (en hopen dat het systeem er niet uitschiet voordat we aan zijn :D ).