Hoe kan ik mijn Goeie Vraag Account verwijderen?

Ik wil me accountnaam veranderen op deze site maar ik weet niet hoe ik dat moet. Ik denk dat ik het moet vewijderen mar weet ook niet hoe da moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
63.9K

Antwoorden (2)

Daarvoor moet je een mailtje sturen naar de Moderators.
Dat kun je doen via het kopje 'contact' hier boven aan de pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je via het contactformulier aanvragen.
Je klikt rechtsboven op contact -> ik wil mijn account verwijderen -> vult de rede in -> klik op verwijder mij!