Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

de kleur waarbij je absoluut het beste resultaat haalt is oranje ,of rood
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is al oranje!

Andere antwoorden (8)

ik denk dat zwart of donkerblauw wel gaat lukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rood zal het beste gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
donker in ieder geval, denk zelf dat bruin er goed bij is en die kleuren vloeken ook niet mocht het toch een beetje bruin-oranje uitvallen.

Kijk ook goed uit wat je koopt, ik heb dit vroeger veel gedaan en na veel gepruts in emmers (moet je roeren anders krijg je vlekken) heb ik van die hete verf voor de wasmachine gekocht, ging goed en nooit "naproblemen" gehad als je de gebruiksaanwijzing goed volgt. Koop vooral niet te zuinig verf
(Lees meer...)
13 jaar geleden
donkere kleuren, rood, oranje, zwart, bruin, groen, donker grijs, etc.

Maar één tip.......let goed op de stiksels, die blijven heel vaak dezelfde kleur als ze waren, dus als je hem zwart verft heb je kans op oranje stiksels. Ik koop dan meestal een watervaste zwarte stift om de stiksels te kleuren! Dit moet je naar een paar keer wassen wel weer opnieuw doen want het vervaagd wel

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst de broek bleken en daarna goed uitwassen, wel zonder andere was erbij natuurlijk, dan zijn vele kleuren mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd donkerder dan het kledingstuk wat je gaat verven. Houd er rekening mee dat de kleur anders wordt dan op het pakje staat omdat de oranje kleur invloed heeft op de gekozen kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een oranje katoenen ribfluwelen blouse van de Hema met Dylon wasmachineverf bruin geverfd, de blouse werd prachtig bruin, het stiksel bleef oranje.
Dus kijk eerst even goed naar de kleur van het stiksel van je broek en kies voor de zekerheid een kleur die je daar bij vind passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan aan welke kleur je zelf zit te denken. Oranje vraagt om een bruin. Neem dan in ieder geval een hele donkere bruin. En inderdaad niet te zuinig met kleurstof. Broek eerst natmaken, dan bedoel ik door en door nat. Kleurstof in de wasmachine doen, en dan wat water erbij doen. Dan de trommel een paar keer heen en weer schudden. Zorg dat er geen kleurstof in de trommel zichtbaar is. Dan kan de broek erbij. En het hele wasprogramma laten lopen. Het kan inderdaad zijn dat het stiksel de kleurstof niet pakt. Meestal zit er polyester garen in een broek. Katoen pakt altijd. Ik geloof dat je dit kunt controleren door een stikdraadje te verbranden. De een smelt en de ander brand op(katoen). En ga nooit eerst een broek zelf bleken. De gaten zullen je erin vallen en je moet de broek dan neutraliseren. Dat kan iemand eigenlijk niet zelf. Dus nooit doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding