Ik ben opzoek naar klitteband met tape aan de achterkant om te bevestigen aan een muur en aan een douchegordijn, waar koop ik zoiets?

Eigenlijk zoek ik dus gewoon rond stukjes klittenband die ik over de hele lengte van de muur / douchegordijn kan verspreiden.

6 tot 10 zijn wel genoeg denk ik.

En aan de achterkant van het klittenband zit dan tape waarmee je het makkelijk kunt vastplakken.

Toegevoegd na 30 minuten:
Het klittenband moet op een douchegordijn en op tegels aan de muur, dat gaat wel goed toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar de creatieve oplossing die je hebt verzonnen om je douchegordijn van je lijf af te houden. Ik had ook het probleem maar heb het opgelost door draadeinde te buigen en voor het douchen in een houdertje te klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er genoeg van in mijn winkeltje..kost geen drol.. als je wilt stuur ik je zo een stukje op in ruil voor een ander leuk ding in een enveloppe!
Stuur maar een p.b. als je interesse hebt.

Het beste antwoord

bij de ACTION, rondjes en lange stroken in een verpakking, keuze uit wit en zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik heb dit op de markt gekocht. Je kan het volgens mij ook bij de Hema kopen, vaak hebben hobbyzaken dit ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker verkoop dit maar ook vaak euroshoppers
13 jaar geleden
En als het bij de bovenstaande zaken niet hebben: Gamma, Praxis en Karwei, Succes!

Toegevoegd na 31 minuten:
En uiteraard moet tijdens de bevestiging de te plakken oppervlaktes vetvrij en droog zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Aldi en de Lidl verkopen het ook.
Maar het klittenband hecht niet goed op een gewitkalkte muur. (laat los en neemt stukjes muur mee)
Plakken op een geschilderde houten lijst gaat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klitten band met zelfklevende achterkant kunt u alleen plakken op gladde ondergronden. De tegels voldoen aan deze eis, maar of het douche gordijn hier aan voldoet weet ik niet zeker.
U kunt het in iedergeval via onderstaande link bekijken.
Het gaat hier om klittenband op rol, dus als u kleine stukjes wilt dan zou u het kunnen knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je zekerheid? Gewoon de achterkant extra vast lijmen.
Zekerheid vooralles. Als je de klitteband een keer los wilt halen zit de ondergrond extra vast. Geen gedoe met los komende achterkantjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog iets vergeten. Klitteband koop je tegenwoordig in alle doe het zelfzaken, Aldi, Lidl, Hema, enz,enz.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt waar elke gulden een daalder waard is.

Ook de Hema, of de doe het zelf zaken verkopen klittenband. Maar voor hele lange lengtes, kan je beter naar de markt toe gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde ooit eens gedaan.
Alleen vond ik de plakkracht niet stevig genoeg.

Met andere woorden er kwamen stukjes witkalk mee af.

Zo doende moest er dus andere lijm op. (zonder vlekken zoals met montagekit of bison kit.)

Ik heb er een tubetje secondengel voor gebruikt.

Beide zijden insmeren, en dan plakken/drukken.
Als er wat naast komt is geen ramp.
De lijm wordt doorzichtig hard.

Mijn klitteband stukjes waren 5 cm lang en 1,5 cm breed.

Daarmee plak je zeker weten op je douchegordijn en op je tegels.
Is het niks? kan je het in ieder geval van je tegels af krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk bij de Action,die hebben het en voor weinig!