Waar kan ik goedkoop hout/planken kopen/bestellen?

Van plan zelf een bureau te maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De Gamma, Karwei en/of de Praxis hebben regelmatig hout in de aanbieding. Je kunt ook naar een timmermansbedrijfje gaan en hout halen voor b.v. de poten en het blad dan maken van een aanrechtblad. Vaak zijn er bij de DHZ zaken aanrechtbladen met een klein foutje die je dan voordelig kan kopen - en voor het bureaublad heb je toch niet de volle breedte nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
van wat je over hebt van het aanrechtblad kun je aan de poten onder het blad legplankjes maken