is men grasmachine nog te herstellen?

ik heb thuis zo'n klein groen grasmachinetje thuis om het gras af te rijden aangezien het niet zo'n grote stukken ik 1 met een kabel. probleem is, ik heb dat grasmachinetje nu al een jaar en er moet eerst mee gebeurd zijn in de binnenkant want telkens als ik hem wil aansteken komt er een tuuuuuuuut geluid uit en wil hij niet starten? weet er iemand mss van de lezers wat er mis zou kunnen zijnen of het nog te herstellen is? alvast bedankt.? :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk versleten koolstofborstels.

Of die voor deze nog te koop zijn??
Als je het laat doen is het waarschijnlijk goedkoper om een 2e handsje op bijvoorbeeld marktplaats te gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf repareerd bij het Repair Cafe. Het is de moeite waard om daar eens langs te gaan. Als het de koolbostels zijn ben je voor 8 euro klaar.