Welke lijm is het best (zee)water bestendig?

Ik zoek een lijm waarmee ik polyethyleentereftalaat kan lijmen. En dat dan onderwater kan laten zonder dat het de lijm aantast.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik moet dus polyethyleentereftalaat lijmen tegen nog een stuk polyethyleentereftalaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
bamibal
9 jaar geleden
Ik denk dat dat met aquariumkit moet lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou gaan vragen bij een bedrijf die spullen levert voor boten.
Er is zo veel in de handel en er komen nog steeds nieuwe lijmen bij.
Wel zeggen voor zee water.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar moet het op gelijmd worden , of is het polyethyleentereftalaat op polyethyleentereftalaat ?

Het beste antwoord

probeer adheseal van innotec, www.innotec-world.com of bel 003214326001 van PCS Innotec Int. NV in Dessel (B).