wat is een goede leidingzoeker voor een stenen binnenmuur om gas/water/electra leidingen te detecteren?

Het gaat om een stenen binnenmuur tussen de keuken en de woonkamer. Links en rechts zitten stopcontacten. Het huis is gebouwd begin 1900.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn zoveel soorten van die leidingzoekers varieerend van 10 tot 400 euro? Ik vraag me af of die goedkopere soorten wel bij een stenen muur voldoende meten/betrouwbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Ik zou je de PDO6 kunnen aanbevelen vanwege het volgende:
De belangrijkste specificaties van het meetgereedschap:
- Detectiediepte staal, max.: 60 mm
- Detectiediepte koper, max.: 50 mm
- Detectiediepte stroomvoerende leidingen, max.: 30 mm
- Kalibrering: automatisch
- Batterij: 1 x 9 V 6LR61
- Gewicht: 0,20 kg
- Detectie ijzerhoudende/niet-ijzerhoudende metalen
- Detectie spanningvoerende leidingen

Deze heeft een hele gemakkelijke werking er zit een ring op die rood word als je er niet kunt boren en groen als je wel kunt boren simpeler word het niet. Kost 55 euro en is zeker de moeite waard