Wat is een goed cijferslot?

Ben op zoek naar een cijferslot (geen fietsslot) dat niet zomaar open te maken is zoals hier te zien is:
http://www.youtube.com/watch?v=cGkOj0W_Zbw

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit is een level 7 slot. Dat kan niet worden geopend op de manier van het filmpje. Dat is inderdaad een goedkoop prul.

Toegevoegd na 8 minuten:
En hier het hangslot:

Toegevoegd na 9 minuten:
NB het plaatje klopt niet. Dit slot heeft vier cijferrollen.

Toegevoegd na 33 minuten:
Nog een
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar een goede speciaalzaak, vaak wat duurder dan de grote zaken maar ze zijn dan ook gespecialiceerder.
Denk aan een Doe het zelf zaak met een grote keus in hang en sluitwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is 'wat' een goed slot is, niet 'waar'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoorde net op het nieuws dat iemand ontsnapt is uit een politiebus ze waren vergeten om het kinderslot op de deur te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BigFurryMonster, Dat weet ik ook wel, maar nergens zoveel keus en antwoorden als bij de speciaal zaken. psmans, Ha,ha, waren zeker Belgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee het was in Veenendaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijft een leuk verhaal.
Er zijn geen goede cijfersloten.
Behalve die met die draaischijven in kluisdeuren, maar die zijn niet los te koop.
AWM
14 jaar geleden
http://www.sterkekoffers.nl/sloten.html

betere kwaliteit is er niet