hoe kan ik mijn geluidsisolatie ophangen zonder in mijn deur te boren?

ik ben dus van plan om een geluidsisolatie te maken die tegen mijn deur aan hangt maar ik wil niet dat er gaten in me deur komen en hij moet makkelijk er af te halen zijn dus hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk komt het meestal geluid langs en onder de deur.
Is een plaat iets groter dan de deur die je er voor zet een optie?

Antwoorden (3)

Naar de Zeeman gaan en klittenband plakband halen. Ene kant plak je op de deur de andere aan het isolatiemateriaal. Klaar is Kees!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thx
Ritsuka
9 jaar geleden
eventueel gecombineerd met zo'n deurhanger http://www.organizeit.com/images/hires/hr_244312umbra.jpg
Voor extra stevigheid, mocht klittenband ineens loslaten, dan hangt hij nog met een ketting/koord/touw daar aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat gaat denk ik niet werken met die deur hanger want het geluidsisolatie materiaal moet zo dicht mogelijk tegen de deur aan zitten. en ik slaap op een zolder en de deur is niet helemaal rechthoekig maar schuin aan de bovenkant
Al eens gedacht aan dubbelzijdige plakband?
Isolatie op maat snijden plakband erop tegen de deur plakken en klaar.
Heb ik toegepast op mijn garagedeur en werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is niet gelukt dat isolatie valt van dat tape af
Je hebt bij de bouwmarkt dubbelzijdige tape die extra sterk is.
Dat zou je kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke tape dan want ik heb nu een van €16,00 euro ?