Ik heb een plaat polyether van 4 cm dik, daar wil ik stoelkussentjes van snijden, met wat voor gereedschap kan ik dat het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een afbreekmes. Dan kan je het mes lekker ver uit het handvat laten steken, en kom je er in 1 keer doorheen

Het beste antwoord

Met een goed scherp broodmes kom je er wel door heen.
Wat een stoffeerder vaak doet, is het mes wat verwarmen.
Houd het ff boven een vlam, en snijd er rustig doorheen.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ging super met het broodmes! Volgens mij was hij niet eens zo scherp meer, en verwarmen hoefde ook niet.
Hele goeie tip, dank!

Andere antwoorden (2)

gewoon met een ijzerzaag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De meeste merken hebben voor de decoupeerzaag een mes als blad. Dat geeft een redelijke snede. met de andere methoden is het moeilijk een gave snede te krijgen.