Hoe herstel je scheuren in het plafond?

Ik heb een aantal scheuren en loszittend stucwerk in mijn plafond. Ik wil deze graag herstellen. Hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

De scheuren zijn nog wel te repareren met een vulmiddel een een plamuurrubber. Bij een wat ruwer plafond zou ik een borsteltje gebruiken om de structuur na te bootsen. Een groter probleem is het grote stuk stucwerk dat naar beneden is komen zetten. Dat ga je nooit netjes uitvlakken. Dit kan je alleen herstellen door het hele plafond opnieuw te laten stucen. Gelukkig zijn de kosten daarvan vrij beperkt. De hoeveelheid werk die je echter hebt aan het leegruimen van je kamer en het opruimen van de troep.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Als ik de foto zo zie zit er echt meer los dus dat zal er eerst af moeten.