Ik heb vandaag behangersplak aangemaakt. Ik heb nog wat over. Ik wil dit een paar dagen bewaren. Hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je.

Het beste antwoord

Zelfs zonder deksel kan je het op een koele plaats best wel een tijdje bewaren, zeker wel een week.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zonder deksel krijg je een "vel" op de plaksel, maar dit is geen probleem, die kan je gewoon weer oplossen in wat water. Langer dan een week zou ik niet doen, als het water bederft gaat het stinken.

Andere antwoorden (3)

Als je dit in een bakje/pot doet die heel goed afsluit, is het nog wel even te bewaren. Zo heb ik het zelf ook gedaan, ik had zo'n frituurvet-emmer.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.
Als je de behangersplak afdekt met een stuk huishoudfolie kan er niets verdampen en kan je hem weken bewaren.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank u.
Heb je nog een schone lege jampot? Dat is ideaal, werkt prima, kun je het lang in bewaren met deksel met schroefdraad. Tussendoor gebruiken en weer sluiten en bewaren, geen probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.