Bestaat er iets om een radiatorknop/kraan van 34mm op een radiator aan te sluiten die eerst een knop had van 26 mm?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Reddie
9 jaar geleden
Volgens mij heb je het nu over de buitenmaten.
De binnenmaten zijn volgens mij gelijk.
Je kunt de knop er dus gewoon opzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een thermostaatknop? Die zijn specifiek voor de kraan en kunnen alleen vervangen worden door elektronische thermostaten van b,v Conrad. Daar zitten verloopringen bij diverse typen kranen.

Antwoorden (1)

daar heb je verloopstukken adapters voor

wellicht kunnen ze je in een doe het zelf zaak verder helpen ( je hebt namelijk 2 maten nodig om een passende te vinden)