Zijn er stoffen te koop van 2 meter breed?

Ik ben al langer opzoek naar stof van 2 meter breed, iemand een idee waar je dit kan kopen bijv. Op de markt. Het liefste niet op internet, maar als het echt nergens anders te krijgen is, kan dat ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens bij Leen Bakker, of de Kwantum, mogelijk zijn de gordijnstoffen zo breed.
Ivana
9 jaar geleden
Natuurlijk bestaat dat ook in gewoon katoen, anders zou er geen dekbedhoes bestaan van 200 x 240. Een goede stoffenzaak moet dit hebben, alleen zijn er niet zoveel stoffenzaken meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
veel van 280 en 300cm
https://www.stoffen.net/stoffen.html?restrictions=mainWidth.mainWidth.161_to_1000%3BcolorGroup.1%3B
dit is alles breder dan 160 en in witte tinten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zegt waar je (ongeveer) woont dat heb je kans dat iemand een lokale winkel weet.

Antwoorden (4)

Op de stoffenbeurs kan je allerlei soorten en maten stoffen vinden. Kijk maar eens op de website wanneer die bij jou in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afentoe kun je op de markt een stoffenkraampje vinden, maar weet niet of deze markten ook bij jou in de buurt zijn. Laatst bij de Ikea heb ik ook verschillende stoffen gezien, je kunt eens langsgaan, succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je opzoek bent naar een katoenen stof, moet je opzoek gaan naar backing fabric oftewel achterkant stof. Deze is 240 breed. Vaak zijn ze te koop bij quiltwinkels. Maar ook via het internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens bij Karteris stoffen in Nijmegen (Oosterhout)