muurverf in kelder laat los, wat kan ik daar aan doen?

Het gaat om muurverf, die weer lanzaam opkrult en loslaat

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K
Amadea
8 jaar geleden
De kelder is kennelijk vochtig. Misschien helpt het om er vochtvreters in te plaatsen.

Antwoorden (2)

Eerst behandelen met een coating en dan pas verven. De doe-het-zelf-winkel kan je goed advies geven. Vraag wat je het best in vochtige ruimten (dat zijn kelders meestal) kan gebruiken. De meeste beton (kelders meestal) heeft eerst coating nodig, waarna de verf beter hecht.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klinkt als een vochtprobleem. Zinsser heeft daar een heel fijn product voor, dat zelf op en in vochtige ruimtes gebruikt kan worden; Watertite