kan ik probleemloos composiettegels leggen op een betonnen balkon? Het betonnen vloeroppervlak zal dan bijna niet drogen.

Zonder de tegels kan na regen de natte vloer snel opdrogen! Door de tegels blijft de vloer nat. Kan hierdoor vocht niet in het beton trekken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is geen enkel probleem.
Dat de beton langer nat blijft is ook geen probleem.
Denk b.v. maar aan een betonnen fundering, beton constructies van bruggen (staan altijd in het water enz. enz.
Dus leg ze er maar gerust op.
En betonrot heeft hier Niets mee te maken.