Hoe krijg ik geglazuurde vloertegels, die doorgelegd zijn in een douche, stroef?

Bestaat er een middel waarmee ik ze minder glad kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zandstralen

Antwoorden (1)

Er bestaan speciale stickers met ruwe bovenzijde, welke je op de tegels kunt plakken zodat ze minder glad worden.

Je zou er ook een badmat overheen kunnen leggen zodat je geen last van de gladheid meer hebt.