Hoe verwijder je een op de muur geplakte spiegel?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij is bevestigd md heel dun 2zijdig plakband , daardoor is er maar een heel dunne kier om tussen de spiegel en de wand te komen. Ben dus bang dat de spiegel breekt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gebruik visdraad en "snij " achter de spiegel de " lijm " door. Is ff wat werk maar het lukt bijna altijd en netjes. Lijm daarna met lijmverwijderaar weghalen.
burgos
8 jaar geleden
Is het al gelukt?

Antwoorden (5)

Pak de spiegel stevig beet en probeer hem dan los te draaien. Er komt op die manier minder spanning op de spiegel dan wanneer je hem van de muur af trekt.
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
je zou wellicht met een dun mes achter de spiegel langs kunnen gaan om hem los te maken van de tape.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Neem een stuk sterk (ijzer) draad,en haal dat achter langs de spiegel.
Als wij deuren schilderen doen wij dat zo.
burgos
8 jaar geleden
burgos
8 jaar geleden
Geeft niet joh,blijkt dan een goede manier te zijn toch??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord, zo deed ik het ook.
burgos
8 jaar geleden
crea,
Dank
Hiervoor moet je met zijn tweeën zijn: Pak tandzijde, ongeveer anderhalf keer zo breed als de spiegel. Bind dat om 2 houtjes of iets anders dat als handvat kan dienen. Haal deze combinatie achter de spiegel door. Je voelt vanzelf de weerstand van de tape. Probeer door heen en weer te bewegen met de tandzijde de tape a.h.w. door te slijten. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt de spiegel verwarmen met een föhn. Dan wordt de tape zacht en kun je de spiegel eenvoudig verwijderen.